اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۴۳۲۴۳۹
تمدید قرارداد با سرمربی آبی‌ها تصمیم خوبی بود
مهاجم اسبق استقلال گفت: تمدید قرارداد با سرمربی آبی‌های پایتخت تصمیم خوبی بود.
۰۴:۵۳ - ۰۹ مهر ۱۴۰۰
وانانیوز|

بهمن طهماسبی، بازیکن اسبق تیم فوتبال استقلال تهران، در مورد فعالیت فعلی فوتبالی‌اش اظهار داشت: فعلا فعالیت خاصی ندارم. البته با چند تیم صحبت هایی داشتم تا اگر امکانش فراهم شود بتوانم کار مربیگری را آغاز کنم. در حال حاضر مدرک A آسیا را گرفتم و تقریبا تمام مدارک را گرفتم و یک پرفشنال باقی مانده که قرار است در کلاس‌های دانش‌افزایی شرکت کنم.

مهاجم اسبق استقلال در خصوص شرایط لیگ برتر در دوره بیستم تاکید کرد: شرایط برگزاری لیگ در این دوره خوب بود. از نظر اجرایی اگر برنامه‌ریزی‌ها سازماندهی شده‌تر باشد کیفیت بازیها و اجرای لیگ می‌تواند بهتر از این هم شود. پرسپولیس در حالی توانست قهرمان شود که در این چندین سال بازیکنان خود را حفظ کند حتی اگر دو نفر رفتند سه نفر خوب را جایگزین کرده اند اما شرایط مدیریتی در استقلال خوب نبود و تغییرات زیاد از جمله تغییر مربی و بازیکن و مدیر ثبات را گرفت و این موضوع باعث شد این تیم نتواند در نتیجه گیری موفق عمل کند.

طهماسبی در خصوص تغییرات مدیریتی در استقلال و حضور سردار آجرلو در راس مدیریت این باشگاه به خبرنگار برنا گفت: آجرلو از مدیران خوب فوتبالی محسوب می‌شود و تمدید قرارداد با سرمربی استقلال و اطمینان خاطر به او یک حرکت خوب برای آجرلو و استقلال محسوب می‌شد. این اتفاق باعث شد اطمینان خاطر به کادر فنی داده شود و یک ثباتی در باشگاه استقلال به وجود بیاید. امیدوارم آجرلو که یک ثباتی به این باشگاه بدهد و یک چارت مدیریتی و چارت سازمانی باشگاه را درست کند.

او در خصوص دیدار پیش روی تنها نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا و دیدار پرسپولیس برابر الهلال تاکید کرد: پرسپولیس توانسته شاکله خود را حفظ  کند و با وجود جدایی چند مهره اصلی جایگزین‌های خوبی را به خدمت بگیرد. الهلال تیمی است که بازیکنان بزرگی دارد به طوری که قبل از بازی استقلال برخی از پیروزی پرگل الهلال برابر استقلال صحبت می‌کردند اما دیدید که استقلال در این دیدار بدشانس نبود و اگر فرصت‌هایش به گل تبدیل می‌شد می‌توانست حریف را شکست دهد. در حال حاضر شرایط پرسپولیس هم به همین صورت است و این تیم می‌تواند برابر الهلال موفق عمل کند. پرسپولیس بازیکنان تاثیرگذاری را در اختیار دارد که می‌توانند سرنوشت بازی را در زمین تغییر دهند و اگر باهوش بازی کنند می‌توانند الهلال را شکست بدهند.

طهماسبی در مورد شرایط فعلی تیم ملی فوتبال گفت: از وقتی دراگان اسکوچیچ به کادر فنی اضافه شده تیم ملی ما نتایج خوبی را کسب کرده و روح برنده شدن و پیروزی دمیده شده و این موضوع یکی از عوامل موفقیت محسوب می‌شود. امیدوارم این روند ادامه داشته باشد و این تیم بتواند به جام جهانی صعود کند.

انتهای پیام/ 4

منبع: برنا
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین